Logo
  • Zamówienia
  • Dostawa
  • Produkty
  • Zwroty i reklamacje
  • Konto klienta
  • Zakupy u nas
  • Skontaktuj się z nami
  1. Strona główna
  2. Zamówienia

Zamówienia

Informacje ogólne

    Jak mogę utworzyć konto klienta? Czy mogę zamawiać jako gość? Czy istnieje minimalna i maksymalna wartość zamówienia? Czy wydrukowana faktura jest dołączona do mojej paczki? Czy strona zooplus jest bezpieczna? Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Płatność

    Jakie są dostępne metody płatności? Jak wybrać lub zmienić metodę płatności? Płatność Przelewy24 nie powiodła się – co mam zrobić? Płatność moją kartą kredytową/debetową nie powiodła się – co mam zrobić? Płatność PayPal nie powiodła się – co mam zrobić? Otrzymałem przypomnienie o płatności, mimo że zapłaciłem za zamówienie

Status zamówienia

    Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia? Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane? Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Zmiany & Anulacja

    Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu lub w adresie dostawy? Czy mogę anulować zamówienie? Czy mogę połączyć kilka zamówień?

zooplus Abonament

    Jak działa usługa zooplus Abonament? W jaki sposób mogę aktywować usługę zooplus Abonament? Jak mogę zmodyfikować lub anulować usługę zooplus Abonament? Czy otrzymam powiadomienie o moim nadchodzącym zamówieniu w ramach zooplus Abonament?