Naszym celem jest realizowanie wszystkich zamówień tak szybko, jak tylko to możliwe. Zamówienia złożone z wyborem innej formy płatności niż przelew bankowy są przekazywane do realizacji niemal natychmiast po zweryfikowaniu płatności. Nawet w weekend! Z tej przyczyny nie ma możliwości dokonania modyfikacji Twojego zamówienia, nawet jeśli nie zostało ono jeszcze nadane z naszego magazynu.
Skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy możliwe jest anulowanie zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić Ci pomocy, jednak nie możemy zagwarantować, że anulowanie zamówienia na tym etapie będzie możliwe.
Jeśli w adresie dostawy jest błąd, możesz przekierować dostawę pod inny adres za pośrednictwem strony internetowej firmy kurierskiej, gdy paczka będzie już w drodze do Ciebie.
Jeśli skorzystałeś z przedpłaty na konto bankowe jako formy płatności i jeszcze jej nie zrealizowałeś, najczęściej mamy możliwość wprowadzenia pewnych zmian w Twoim zamówieniu. Skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy można dokonać zmian w Twoim zamówieniu.
Po złożeniu zamówienia, nie mamy możliwości modyfikacji następujących elementów zamówienia:
- Wstecznego zastosowania kodu kuponu
- Dodania lub usunięcia przedmiotu ze sklepu z premiami
- Zmiany adresu na fakturze