Istnieje wiele przyczyn, dla których płatność kartą kredytową/debetową może się nie powieść, oto kilka z nich:

  • Wprowadziłeś nieprawidłowy numer karty kredytowej, datę ważności lub kod CVV
  • Twoja karta została odrzucona z powodu niewystarczających środków
  • Twoja karta osiągnęła maksymalną dozwoloną liczbę obciążeń w danym okresie

 

Jeśli płatność kartą kredytową/debetową nie powiedzie się, Twoje zamówienie zostanie utworzone, wstrzymane na 7 dni, a następnie automatycznie anulowane, jeśli płatność nie zostanie zrealizowana pomyślnie.

 

Sprawdź dane karty, a następnie ponów płatność tą samą kartą lub dodaj nową.

 

Opcja ponowienia płatności pojawi się w ciągu kilku minut w Twoim koncie "Mój zooplus" w zakładce „Moje zamówienia”. Aby zobaczyć tę opcję, kliknij najpierw w "Szczegóły zamówienia". Wyślemy Ci również e-mail z przypomnieniem o płatności i linkiem do jej ponowienia.