Naszym celem jest realizowanie wszystkich zamówień tak szybko, jak tylko to możliwe. Zamówienia złożone z wyborem innej formy płatności niż przelew bankowy są przekazywane do realizacji niemal natychmiast po zweryfikowaniu płatności. Nawet w weekend!

 

Jeśli chcesz anulować zamówienie, przejdź do zakładki „Moje zamówienia” w Twoim koncie klienta "Mój zooplus". Zlokalizuj zamówienie, które chcesz anulować, kliknij „Szczegóły zamówienia”, a następnie „Anuluj zamówienie”. Po wybraniu powodu i kliknięciu „Anuluj to zamówienie”, otrzymasz komunikat potwierdzający anulowanie zamówienia. Potwierdzenie otrzymasz również drogą mailową.  

 

Ważne informacje:

 

Opcja samodzielnego anulowania zamówienia będzie dostępna w koncie klienta w zależności od etapu, na jakim jest Twoje zamówienie oraz od wybranej przez Ciebie metody płatności. 

 

Jeśli opcja „Anuluj zamówienie” nie jest dostępna, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta, aby poprosić o pomoc w anulowaniu zamówienia. Niestety nie możemy zagwarantować, że anulowanie zamówienia będzie możliwe. 

 

Jeśli anulowanie zamówienia nie jest już możliwe i zamówienie zostanie nadane, masz również możliwość odmowy przyjęcia przesyłki. Firma kurierska zwróci nam wówczas paczkę.

 

Jeśli Twoje zamówienie zostało już dostarczone, możesz zwrócić niechciany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zapoznaj się z naszą Polityką zwrotów, aby uzyskać więcej informacji.