Logo
  • Zamówienia
  • Dostawa
  • Produkty
  • Zwroty i reklamacje
  • Konto klienta
  • Zakupy u nas
  • Skontaktuj się z nami
Strona główna Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jak mogę zwrócić produkt?

Teraz darmowy zwrot towarów jest jeszcze prostszy niż dotychczas!  Jeśli chcesz zwrócić produkt, zaloguj się do konta klienta "Mój zooplus". Z...

Czy mogę wymienić artykuł na inny rozmiar/rodzaj/kolor?

Nie oferujemy możliwości wymiany produktów.    Możesz zwrócić zamówiony artykuł i złożyć nowe zamówienie. Na zwrot przedmiotu masz 14 dni od otrzymania pa...

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony przez Ciebie artykuł, masz na to 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrócimy Ci pełną kwotę podaną na fakturze, a także zorgan...

Jaki jest status mojego zwrotu?

Twój zwrot zostanie zaksięgowany w ciągu kilku dni roboczych od otrzymania go w dziale zwrotów. Jak tylko zwrot towaru zostanie zaksięgowany, powiadomimy Ci...

Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócony towar?

Kiedy zwracasz artykuł, Zwrot kwoty następuje w ten sam sposób, w jaki została zrealizowana pierwotna transakcja, z wyjątkiem zwrotu kwoty w przypadku zapła...