Teraz darmowy zwrot towarów jest jeszcze prostszy niż dotychczas!
Jeśli chcesz zwrócić produkt, zaloguj się do konta klienta "Mój zooplus". Znajdź zamówienie, w ramach którego chcesz zwrócić artykuł/y, kliknij „Szczegóły zamówienia”, a następnie „Chcesz zwrócić produkt?”. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie lub przekazanymi przez Serwis Obsługi Klienta.
Jeśli jesteś niezarejestrowanym klientem lub opcja „Chcesz zwrócić produkt” nie jest dostępna w Twoim koncie klienta, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy przygotować następujące informacje:
- Numer zamówienia / numer klienta
- Powód zwrotu
- Numer artykułu
W zależności od zwracanego przez Ciebie produktu, zwrot towaru odbędzie się za pośrednictwem InPost Paczkomat® 24/7 lub firmy kurierskiej DPD.