Mamy nadzieję, że nasze produkty i usługi spełniają Twoje oczekiwania. Jeśli jednak coś poszło nie tak, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta, a dołożymy wszelkich starań, by naprawić tę sytuację.
Jeśli chcesz złożyć reklamację, zachęcamy Cię do skorzystania z naszego formularza kontaktowego. Po wypełnieniu formularza, prześlemy Ci automatyczne potwierdzenie otrzymania Twojego zapytania. Jeżeli chcesz uzupełnić jakiekolwiek informacje, możesz odpowiedzieć bezpośrednio na tę wiadomość e-mail.
Po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem, możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje. O naszej decyzji oraz ewentualnych dalszych krokach powiadomimy Cię drogą mailową tak szybko, jak to będzie możliwe.
Poniżej znajduje się kilka często zadawanych pytań, które mogą Ci się przydać:
Problem z dostawą
Moja paczka dotarła uszkodzona/Produkt dotarł uszkodzony
Moja paczka nie dotarła, mimo że na stronie śledzenia widnieje informacja, że została dostarczona
W mojej paczce nie ma wszystkich zamówionych artykułów
W mojej paczce znajdują się błędne towary
Dostarczono mi paczkę innego klienta
Problem z produktem
Otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań
Mojemu zwierzakowi nie odpowiada zamówione jedzenie