Mamy nadzieję, że nasze produkty i usługi spełniają Twoje oczekiwania. Jeśli jednak coś poszło nie tak, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta, a dołożymy wszelkich starań, by naprawić tę sytuację.  

 

Jeśli chcesz złożyć reklamację, zachęcamy Cię do skorzystania z naszego formularza kontaktowego. Po wypełnieniu formularza, prześlemy Ci automatyczne potwierdzenie otrzymania Twojego zapytania.  Jeżeli chcesz uzupełnić jakiekolwiek informacje, możesz odpowiedzieć bezpośrednio na tę wiadomość e-mail.  

 

Po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem, możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje. O naszej decyzji oraz ewentualnych dalszych krokach powiadomimy Cię drogą mailową tak szybko, jak to będzie możliwe.  

 

Poniżej znajduje się kilka często zadawanych pytań, które mogą Ci się przydać:

 

Problem z dostawą

Moja paczka dotarła uszkodzona/Produkt dotarł uszkodzony

Czy moja paczka zaginęła?

Moja paczka nie dotarła, mimo że na stronie śledzenia widnieje informacja, że została dostarczona

W mojej paczce nie ma wszystkich zamówionych artykułów

W mojej paczce znajdują się błędne towary

Dostarczono mi paczkę innego klienta

 

Problem z produktem 

Otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań

Mojemu zwierzakowi nie odpowiada zamówione jedzenie

Produkt przestał działać po pewnym czasie

Dostawca wycofuje produkt