Chcielibyśmy, aby Twój zwierzak był zadowolony z naszych produktów. Możesz zwrócić zakupiony nieotwarty produkt w ciągu 14 dni od jego dostawy.  

 

Niektórzy z naszych producentów oferują gwarancję satysfakcji. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, prosimy o kontakt z Serwisem Obsługi Klienta.

 

W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy przygotować następujące informacje: 

  • Numer zamówienia / numer klienta  
  • Powód kontaktu 
  • Numer artykułu     
  • Datę ważności i numer serii z opakowania

 

Ponieważ nie oferujemy możliwości zwrotu otwartych produktów żywnościowych, szczególnie jeśli producent nie udziela na nie gwarancji satysfakcji, zalecamy wypróbowanie małego opakowania przed zakupem większego.

 

Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj: Zwroty.