Czasami może dojść do opóźnień w dostawie z przyczyn od nas niezależnych. Jeśli uważasz, że Twoja przesyłka powinna już zostać dostarczona, sprawdź jej aktualny status za pomocą linku w powiadomieniu e-mail o nadaniu paczki lub wejdź na stronę firmy kurierskiej i wprowadź numer śledzenia paczki. 

 

Jeśli przesyłka ma status Niekompletny adres/Niepoprawny adres, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską w tej sprawie.

 

W przypadku, gdy status przesyłki nie uległ zmianie od kilku dni lub też potrzebujesz dalszej pomocy, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta

 

W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy przygotować następujące informacje: 

  • Numer zamówienia / numer śledzenia paczki / numer klienta
  • Powód reklamacji
  • Preferowane rozwiązanie: zwrot środków czy dosyłka towaru

 

Skontaktujemy się z firmą kurierską odpowiadającą za przesyłkę, aby uruchomić procedurę ustalenia lokalizacji paczki. Dołożymy wszelkich starań, żeby niezwłocznie zawiadomić Cię o uzyskanych informacjach i rozwiązaniu sprawy.