Czasami może dojść do opóźnień w dostawie z przyczyn od nas niezależnych. Jeśli uważasz, że Twoja przesyłka powinna już zostać dostarczona, sprawdź jej aktualny status za pomocą linku w powiadomieniu e-mail o nadaniu paczki lub wejdź na stronę firmy kurierskiej i wprowadź numer śledzenia paczki.
Jeśli przesyłka ma status Niekompletny adres/Niepoprawny adres, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską w tej sprawie.
W przypadku, gdy status przesyłki nie uległ zmianie od kilku dni lub też potrzebujesz dalszej pomocy, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.
W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy przygotować następujące informacje:
- Numer zamówienia / numer śledzenia paczki / numer klienta
- Powód reklamacji
- Preferowane rozwiązanie: zwrot środków czy dosyłka towaru
Skontaktujemy się z firmą kurierską odpowiadającą za przesyłkę, aby uruchomić procedurę ustalenia lokalizacji paczki. Dołożymy wszelkich starań, żeby niezwłocznie zawiadomić Cię o uzyskanych informacjach i rozwiązaniu sprawy.