Logo
  • Zamówienia
  • Dostawa
  • Produkty
  • Zwroty i reklamacje
  • Konto klienta
  • Zakupy u nas
  • Skontaktuj się z nami
  1. Strona główna
  2. Konto klienta

Konto klienta

Kupony i promocje

    W jaki sposób mogę zrealizować kupon? Nie mogę zrealizować mojego kuponu Zniżka nie została naliczona

Newsletter

    Jak zapisać się do newslettera? Jak mogę wypisać się z newslettera? Zapisałem się do newslettera, ale go nie otrzymuję Jak otrzymać zooPunkty za subskrypcję newslettera?

Programy lojalnościowe

    Co to są zooPunkty? Jak mogę wykorzystać moje zooPunkty? Dlaczego moje zooPunkty nie zostały naliczone? Jak mogę przekazać moje zooPunkty na rzecz bezdomnych zwierząt? Moje zooPunkty straciły ważność - czy mogę je odnowić? „Poleć nas znajomym” - jak to działa? „Poleć nas znajomym” nie działa – co zrobić? Jak mogę stworzyć “Profil mojego pupila”?

Mój zooplus

    Jakie są korzyści z posiadania konta "Mój zooplus"? Jak utworzyć konto "Mój zooplus"? Jak mogę zmienić lub zresetować hasło? Jak mogę zmienić mój adres e-mail? Gdzie mogę znaleźć moje dane i jak mogę je zmienić? Gdzie mogę znaleźć moje faktury? Przeprowadzam się do innego kraju. Czy nadal mogę kupować w zooplus? Jak mogę usunąć moje konto klienta?