Mój zooplus

Jakie są korzyści z posiadania konta "Mój zooplus"?

Jest wiele korzyści, w tym: Śledzenie aktualnego zamówienia Aktualizacja Twoich danych osobowych, takich jak adres dostawy, hasło, itp. Ponowne zamówien...

Jak utworzyć konto "Mój zooplus"?

Podczas procesu realizacji zamówienia zostaniesz poproszony o informację, czy chcesz się zarejestrować. Założenie konta klienta "Mój zooplus" jest...

Jak mogę zmienić lub zresetować hasło?

W celu zmiany hasła, zaloguj się do konta "Mój zooplus", wybierz „Moje dane” w sekcji „Zarządzanie zamówieniami” a następnie kliknij „Zmień” w sek...

Jak mogę zmienić mój adres e-mail?

W celu zmiany adresu e-mail prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta, który z przyjemnością zajmie się Twoim zgłoszeniem.

Gdzie mogę znaleźć moje dane i jak mogę je zmienić?

Aby zmienić Twoje dane osobowe, zaloguj się do Twojego konta klienta "Mój zooplus" i przejdź do sekcji „Moje dane”. Znajdziesz tam wszystkie Twoje...

Gdzie mogę znaleźć moje faktury?

Przegląd Twoich poprzednich zamówień i plików PDF z fakturami znajdziesz w sekcji „Moje zamówienia” w koncie klienta "Mój zooplus".   Twoja fakt...

Przeprowadzam się do innego kraju. Czy nadal mogę kupować w zooplus?

Sklepy internetowe zooplus działają na terenie całej Europy, w prawie wszystkich językach europejskich. Jeśli przeprowadzasz się do innego kraju, nadal może...

Jak mogę usunąć moje konto klienta?

Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym i chcesz usunąć Twoje konto klienta, prosimy wypełnić następujący formularz portalu OneTrust.   Jeśli jesteś kliente...