Jest wiele korzyści, w tym: Śledzenie aktualnego zamówienia Aktualizacja Twoich danych osobowych, takich jak adres dostawy, hasło, itp. Ponowne zamówien...
Podczas procesu realizacji zamówienia zostaniesz poproszony o informację, czy chcesz się zarejestrować. Założenie konta klienta "Mój zooplus" jest...
W celu zmiany hasła, zaloguj się do konta "Mój zooplus", wybierz „Moje dane” w sekcji „Zarządzanie zamówieniami” a następnie kliknij „Zmień” w sek...
W celu zmiany adresu e-mail prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta, który z przyjemnością zajmie się Twoim zgłoszeniem.
Aby zmienić Twoje dane osobowe, zaloguj się do Twojego konta klienta "Mój zooplus" i przejdź do sekcji „Moje dane”. Znajdziesz tam wszystkie Twoje...
Przegląd Twoich poprzednich zamówień i plików PDF z fakturami znajdziesz w sekcji „Moje zamówienia” w koncie klienta "Mój zooplus". Twoja fakt...
Sklepy internetowe zooplus działają na terenie całej Europy, w prawie wszystkich językach europejskich. Jeśli przeprowadzasz się do innego kraju, nadal może...
Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym i chcesz usunąć Twoje konto klienta, prosimy wypełnić następujący formularz portalu OneTrust. Jeśli jesteś kliente...