Jeżeli produkt, którego zakup rozważasz, jest chwilowo niedostępny, skorzystaj z opcji "Powiadom mnie o dostępności," a poinformujemy Cię o jego p...
Istnieje wiele powodów, dla których dany produkt może nie wyświetlać się w naszym sklepie. By dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt z Serwisem Obsługi Kl...
Staramy się, by w opisach naszych produktów znalazły się wszystkie niezbędne informacje i szczegóły. Jeśli jednak potrzebujesz dodatkowych informacji, skont...
Jeśli chcesz uzyskać poradę, jak żywić Twojego psa lub kota, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 12 20 05 223 (wybierz „4”) lub poprzez formula...
Informacje o naszych aktualnych ofertach znajdziesz w naszym newsletterze zooplus. Zapisz się do newslettera i uzyskaj dostęp do naszych najnowszych ...
Większość ofert specjalnych jest dostępna tylko do wyczerpania zapasów. Oferty te mogą ulec zmianie. Wszystkie artykuły (w tym artykuły objęte ofertami...
W naszej regularnej ofercie nie mamy darmowych próbek produktów. Większość karm i przysmaków w naszym asortymencie jest dostępna w mniejszych opakowani...