Informacje o produkcie

Produkt, który chcę zamówić, jest niedostępny. Czy mogę go zamówić?

Jeżeli produkt, którego zakup rozważasz, jest chwilowo niedostępny, skorzystaj z opcji "Powiadom mnie o dostępności," a poinformujemy Cię o jego p...

Nie mogę znaleźć produktu, który chcę zamówić

Istnieje wiele powodów, dla których dany produkt może nie wyświetlać się w naszym sklepie. By dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt z Serwisem Obsługi Kl...

Mam pytanie dotyczące produktu

Staramy się, by w opisach naszych produktów znalazły się wszystkie niezbędne informacje i szczegóły. Jeśli jednak potrzebujesz dodatkowych informacji, skont...

Nie wiem, którą karmę wybrać

Jeśli chcesz uzyskać poradę, jak żywić Twojego psa lub kota, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 12 20 05 223 (wybierz „4”) lub poprzez formula...

Jak mogę dowiedzieć się o Waszych aktualnych ofertach?

Informacje o naszych aktualnych ofertach znajdziesz w naszym newsletterze zooplus.      Zapisz się do newslettera i uzyskaj dostęp do naszych najnowszych ...

Jak długo ważne są Wasze oferty promocyjne?

Większość ofert specjalnych jest dostępna tylko do wyczerpania zapasów. Oferty te mogą ulec zmianie.    Wszystkie artykuły (w tym artykuły objęte ofertami...

Darmowe próbki

W naszej regularnej ofercie nie mamy darmowych próbek produktów.    Większość karm i przysmaków w naszym asortymencie jest dostępna w mniejszych opakowani...