Komunikaty o błędach mogą pojawiać się z różnych powodów.
Jeśli na naszej stronie pojawia się błąd, możesz spróbować wykonać następujące czynności:
- Odśwież stronę lub uruchom ponownie przeglądarkę
- Wyloguj się i zaloguj ponownie do Twojego konta "Mój zooplus"
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie
- Jeśli to możliwe, użyj innej przeglądarki lub innego urządzenia
Jeśli te działania nie rozwiążą problemu, bardzo pomógłby nam zrzut ekranu przedstawiający komunikatu o błędzie i wszelkich szczegółowych informacji o tym, kiedy wystąpił błąd, na której stronie byłeś i co próbowałeś zrobić po jego otrzymaniu.
Prosimy również o podanie następujących informacji:
- System operacyjny (Windows, iOS itd.) wraz z wersją
- Używana przeglądarka + wersja
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.