Komunikaty o błędach mogą pojawiać się z różnych powodów.

 

Jeśli na naszej stronie pojawia się błąd, możesz spróbować wykonać następujące czynności:

  • Odśwież stronę lub uruchom ponownie przeglądarkę
  • Wyloguj się i zaloguj ponownie do Twojego konta "Mój zooplus"
  • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie
  • Jeśli to możliwe, użyj innej przeglądarki lub innego urządzenia

 

Jeśli te działania nie rozwiążą problemu, bardzo pomógłby nam zrzut ekranu przedstawiający komunikatu o błędzie i wszelkich szczegółowych informacji o tym, kiedy wystąpił błąd, na której stronie byłeś i co próbowałeś zrobić po jego otrzymaniu.  

 

Prosimy również o podanie następujących informacji: 

  • System operacyjny (Windows, iOS itd.) wraz z wersją
  • Używana przeglądarka + wersja

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.